Кошик
8 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (50) 338-67-15
+380 (50) 338-67-15
VIPro
Кошик

Музейна екіпірування: що одягнути для залучення до виставку

Музейна екіпірування: що одягнути для залучення до виставку

Деякі музеї зараз досліджують потенціал використання надягають аксесуарів в якості інструменту в роботі з відвідувачем. Список відкривають розумні окуляри Google Glasses і закриває браслет Fitbit - вимірювач фізичної активності і за сумісництвом крокомір. Всі ці пристрої дозволяють внести новий смисловий та емоційний відтінок досвід музейної аудиторії.

Одним з таких прикладів є виставка Body Metrics в The Tech Museum of Innovation (Музей технічних інновацій, Каліфорнія).

На перший погляд, це постійна експозиція популярного медичного центру Kaiser Permanente, який використовує динамічний розвиток сфери інноваційних девайсів. Але якщо подивитися глибше, мова йде про те, який вплив здатні надати інновації на наше життя.

В ході виставки гостям надається надягає аксесуар, що відслідковує емоційний і фізичний стан, а також реакції його носія. Потім прилад показує, як невеликі зміни можуть позитивно впливати на якість життя та стан здоров'я людини з плином часу. По суті, це добре оброблений приклад отримання зворотного зв'язку, і він свідчить про те, що в процесі відвідування виставки люди воліють використовувати надягають пристрою, ніж просто оглядати експозицію.

Крім того, відвідувачам пропонують протестувати прилад Sensor Kit, який вимірює шість факторів: рівень активності, напруги, уваги, розмовні навички, поставу і кількість людей, що знаходяться поблизу. Прилад складається з смартфона, який аналізує навколишнє користувача середовище, бездротової гарнітури Neurosky для вимірювання мозкових хвиль, а також пристрої Somaxis, яке фіксує частоту серцевих скорочень і м'язову напругу. Пристрій також обробляє і виводить показники тел учасників на величезний сенсорний екран. Спеціальні функції дозволять гостям синхронізувати частоту своїх серцевих скорочень з іншими відвідувачами, або досліджувати окремі частини музею, наприклад, відвідати імітатор землетрусів і подивитися, як цей візит позначиться на фізіологічних показниках.

Інший приклад: гості de Young Museum (Музей де Янг, Сан-Франциско) в числі перших у світі змогли взяти участь у виставці Google-очок. У співпраці з командами дизайнерів і розробників з Google і GuidiGO, команда музею використала нову технологію у виставці робіт художника Кита Харінга.

Користувачі Google Glasses отримали доступ до архіву аудіовізуальних матеріалів, у яких Кіт Харінг розповідає про свою роботу, про вплив графіті і вулиці на його естетичне сприйняття. Тур включає в себе безліч інтерв'ю з близькими Кита Харінга, серед яких його сестра Крістен Харінг, його близький друг і колишній асистент студії Джулія Груен.

У своєму офіційному зверненні генеральний директор GuidiGO Девід Лерманподілився:

Одягаючи окуляри (Google Glasses) в галереї, ви відправляєтеся в мультимедійне подорож по відеоархівів у супроводі контекстної музики для обговорення прихованого змісту в мистецтві. Через кілька хвилин відвідувачі повністю забудуть про те, що вони в окулярах, так як найтонший екран девайса включається тільки по необхідності

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner